II Sesja Rady Miejskiej w Łęczycy

17.05.2024
autor: UM Łęczyca (mk2)
II Sesja Rady Miejskiej w Łęczycy

Stosownie do art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609), zwołuję II sesję Rady Miejskiej w Łęczycy, która odbędzie się  w dniu 21 maja 2024 roku (wtorek) o godz. 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Łęczycy.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i sprawdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
  4. Przedstawienie Oceny Zasobów Pomocy Społecznej za rok 2023.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad i trybu realizowania Budżetu Obywatelskiego.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Miasta Łęczyca.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia składu liczbowego i osobowego oraz ustalenia przedmiotu działania Komisji Planowania i Budżetu.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia składu liczbowego i osobowego oraz ustalenia przedmiotu działania Komisji Gospodarki i Mienia.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia składu liczbowego i osobowego oraz ustalenia przedmiotu działania Komisji Oświaty, Kultury i Pomocy Społecznej.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia składu liczbowego i osobowego oraz ustalenia przedmiotu działania Komisji Sportu i Rekreacji.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia składu liczbowego i osobowego oraz ustalenia przedmiotu działania Komisji Rewizyjnej.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia składu liczbowego i osobowego oraz ustalenia przedmiotu działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
  13. Wolne wnioski, informacje, sprawy różne.
  14. Zamknięcie posiedzenia.

Przewodniczący Rady Miejskiej
Andrzej Domagała

Transmisja z Sesji

Informujemy, że transmisje na żywo i nagrania z Sesji Rady Miejskiej można oglądać wchodząc w zakładkę na stronie głównej po prawej stronie: „Transmisje obrad Rady” (link bezpośredni: https://leczyca.info.pl/urzad-miasta/kamera-on-line/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.